بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس و آموزش آنها

زمان مطالعه: 7 دقیقه

همانگونه که می دانید از بهترین سیستم‌ های مدیریت محتوا در دنیا وردپرس بوده که یک چهارم وب ‌سایت های اینترنتی بر پایه آن ساخته ‌شده و به‌ خاطر همین است که همواره مورد توجه هکر ها قرار گرفته است. وردپرس محبوب ‌ترین سیستم مدیریت محتوای حال حاضر است. وردپرس دارای حفره‌ های امنیتی است که باید آن ‌ها را برطرف کرد. شما باید برای استفاده از وردپرس به موارد امنیتی توجه کنید.

اگر می‌ خواهید یک سایت با امنیت بالا داشته باشید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا با معرفی بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس شما را در داشتن یک وب ‌سایت با امنیت بالا کمک کنیم. همچنین با خرید هاست وردپرس می‌توانید بهینه ترین حالت را برای سایت وردپرسی‌تان داشته باشید.

بهترین افزونه های امنیتی وردپرس
بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

wordfence Security، یکی از بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس

بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس wordfence Security نام دارد که امکانات زیادی را برای کاربران به ارمغان می‌ آورد. این افزونه موفق شده تا کنون بیش‌ از دو میلیون نصب فعال داشته باشد. با استفاده از این افزونه امنیتی وردپرس مزایای زیر نصیب شما می ‌شوند:

افزونه‌ امنیتی وردپرس wordfence Security
افزونه‌ امنیتی وردپرس wordfence Security

افزونه‌ امنیتی wordfence Security

  • اگر از افزونه wordfence Security استفاده کنید سایت شما در برابر انواع حملات محافظت می ‌شود.
  • تأیید دو مرحله ‌ای برای ورود به پیشخوان وردپرس با استفاده از این افزونه قابل انجام است.
  • این افزونه با استفاده از اسکن سایت، فایل ‌های آلوده را شناسایی کرده همچنین از سایت شما در برابر حملات بروت فورس محافظت می ‌کند.
  • با استفاده از این افزونه می ‌توانید ترافیک سایت را به ‌صورت آنلاین مشاهده کنید و آمار وردپرس را ببینید.
  • از حملات ddos جلوگیری می ‌کند و...

مطالب بیشتر اطلاعات بیشتر

آموزش کامل افزایش سرعت سایت

افزونه امنیتی وردپرس Malcare

اگر به‌ دنبال یک پکیج کامل جهت تأمین امنیت وب ‌سایت خود هستید افزونه امنیتی Malcare پیشنهاد می ‌شود. این افزونه از بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس است. این افزونه با آنالیز ده ‌ها هزار سایت ساخته ‌شده که توانسته در این راه موفق باشد. افزونه امنیتی Malcare  با استفاده از چندین لایه امنیتی امنیت وب ‌سایت وردپرس شما را تأمین می ‌کند. این افزونه می‌ تواند در کمترین زمان فایل ‌های مخرب پنهان را پیدا کند. این کار باعث می ‌شود تا سایت در لیست سیاه گوگل قرار نگیرد. همچنین این افزونه دقت بالایی دارد و در شناسایی فایل ‌های مخرب دچار اشتباه نمی ‌شود.

افزونه امنیتی Malcare
افزونه امنیتی Malcare

معرفی افزونه امنیتی Malcare

ویژگی ‌های افزونه Malcare  

 این افزونه برای بلاک کردن آی پی ها و حملات مخرب به فایروال مجهز است.

برای شناسایی پیچیده‌ ترین کدهای مخرب یک اسکنر قدرتمند داشته و همچنین سایت را جهت جلوگیری از تخریب مقاوم می‌ کند. به ‌صورت دوره ‌ای از سایت نسخه پشتیبان گرفته و آن‌ ها را تا ۳۶۵ روز نگهداری می ‌کند.

افزونه امنیتی وردپرس WP Cerber Security

از بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس افزونه WP Cerber Security است. این افزونه می ‌تواند آی پی های مشکوک و فعالیت ‌های مخرب و نظرات اسپم رد شده را گزارش دهد. با استفاده از این افزونه می‌ توانید نیازهای امنیتی و ضروری وب‌ سایت خود را تأمین کنید. این افزونه در ۲ نسخه پولی و رایگان وجود دارد. در نسخه پولی بسیاری از نیازهای وب‌ سایت شما برطرف می‌ شوند اما اگر مایل به خرید نسخه پولی آن هستید امکانات و ویژگی‌ های بسیاری می‌ توانید دریافت کنید.

افزونه امنیتی WP Cerber Security
افزونه امنیتی WP Cerber Security

معرفی افزونه امنیتی WP Cerber Security

ویژگی های افزونه WP Cerber Security 

  • سفارشی سازی جزئیات امنیت وب ‌سایت
  • یکپارچه سازی که باعث می‌ شود امنیت وب ‌سایت تأمین شود.
  • با استفاده از این افزونه‌ امنیتی، وب‌ سایت به ‌صورت منسجم اسکن شده و شکاف ‌ها شناسایی می‌ شوند.

بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس؛ افزونه امنیتی sucuri security

یکی دیگر از بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس افزونه sucuri security می‌ باشد. اگر مدیر یک وب ‌سایت هستید یا با استفاده از وردپرس وب‌ سایت های زیادی طراحی کرده ‌اید نام این افزونه را شنیده‌ اید. این افزونه مرجع شناخته ‌شده جهانی است که با استفاده از آن امنیت وب ‌سایت وردپرسی شما تضمین می ‌شود. این افزونه برای تمامی کاربران رایگان بوده و ویژگی ‌های گوناگونی دارد. با استفاده از این افزونه فعالیت‌ های امنیتی گزارش داده می‌ شوند.

با استفاده از افزونه sucuri security گزارشی از تمامی فعالیت ‌های وب ‌سایت نگهداری می‌ شود. در صورتی‌ که وب‌ سایت توسط هکر ها مورد هجوم قرار بگیرد با استفاده از این افزونه می ‌توان محل نفوذ را شناسایی کرد.

مطالب بیشتر اطلاعات بیشتر

آموزش کامل yoast seo

افزونه امنیتی sucuri security
افزونه امنیتی sucuri security

افزونه امنیتی sucuri security

ویژگی های افزونه sucuri security

  • گزارش فعالیت ‌های امنیتی تنظیمات و اطلاع‌ رسانی ‌های موارد امنیتی
  • اسکن بد افزار با استفاده از موتور اسکن قدرتمند site check و ...

افزونه وردپرس BulletProof Security

افزونه BulletProof Security یک جلیقه ضد گلوله برای سایت وردپرسی شما است. این افزونه یک راهکار کامل برای رفع نیازهای امنیتی سایت می باشد. با استفاده از این افزونه می ‌توانید از سایت خود در برابر بسیاری از حملات جلوگیری کرده و با استفاده از یک فایروال قدرتمند از وب‌ سایت محافظت کنید. این افزونه با رابط کاربری آسانی که دارد برای افرادی که تازه‌ کار هستند بسیار مناسب و کارا است.

افزونه وردپرس BulletProof Security
افزونه وردپرس BulletProof Security

بررسی بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس

ویژگی های افزونه BulletProof Security

  • پوشه‌ های مخفی با استفاده از این افزونه بررسی شده و فایل ‌های مخرب شناسایی می‌ شوند.
  • رابط کاربری آسان و راه‌ اندازی اولیه ساده ‌ای دارد.
  • امنیت ورود و مانیتورینگ
  • با استفاده از این افزونه می‌ توانید یک صفحه ۵۰۳ در دست تعمیر به کاربران نشان دهید. این صفحه برای مواقعی که ایرادی در سایت وجود دارد یا درحال بروزرسانی سایت هستید مناسب است. این افزونه به یکی از بهترین افزونه ‌های امنیتی وردپرس تبدیل ‌شده است.

افزونه Vaultpress، از بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس

یکی دیگر از بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس افزونه Vaultpress است که به‌ صورت لحظه‌ ای از وب‌ سایت شما و کپی گرفته و موارد امنیتی را اسکن می ‌کند. این بکاپ ‌گیری به‌ صورت کلی است. یعنی از پست‌ ها، از دیدگاه‌ ها، فایل‌ های چند رسانه ‌ای و تمام تنظیمات سایت به ‌صورت لحظه ‌ای و با قدرت گیری از جت پک سایت شما را ایمن می‌ کند.

اهمیت بکاپ گیری بالا است و تنها با به ‌کارگیری از بهترین افزونه های امنیتی این سایت شما ایمن نخواهد شد. به همچین افزونه ‌ای برای وب ‌سایت خود نیاز خواهید داشت. با استفاده از بکاپ گیری هنگامی ‌که سایت شما مورد نفوذ واقع شد اطلاعات در دسترس قرار می ‌گیرند.

افزونه امنیتی وردپرس Vaultpress
افزونه امنیتی وردپرس Vaultpress

افزونه امنیتی وردپرس Vaultpress

ویژگی‌ های Vaultpress

  • تنها با یک کلیک ویروس ‌ها و بدافزارها را حذف می شوند.
  • به ‌صورت خودکار ویروس‌ ها و بد افزارها را شناسایی کرده و آن ‌ها را حذف می‌ کند.
  • در صورت بروز مشکل بدون هیچ دردسری اطلاعات برگردانده می ‌شوند.
  • با بلاک اتوماتیک اسپم‌ ها از سئو ، بازدیدکنندگان و برند شما محافظت می‌ کند.

افزونه iThemes Security

یکی دیگر از بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس افزونه iThemes Security است. این پلاگین یکی از بهترین افزونه هایی است که تاکنون معرفی کرده ‌ایم. شما با هر سطح دانشی می ‌توانید این افزونه را نصب کرده و از آن استفاده کنید. با استفاده از این پلاگین می ‌توانید صفحه ورود را یا صفحه‌  داشبورد را ویرایش کرده و اطلاعات ضروری خود را مشاهده کنید. در داشبورد این پلاگین داده‌ های مربوط به بد افزارها، کاربران ممنوع، انواع حملات و ... را نشان می ‌دهد.

افزونه iThemes Security
افزونه iThemes Security

افزونه iThemes Security

ویژگی‌ های iThemes Security

با افزونه امنیتی iThemes Security به سرعت می ‌توانید کلیدهای امنیتی وردپرس را اعمال کرده و با احراز هویت ۲ مرحله ‌ای که دارد امنیت را برقرار می ‌کند. می‌ توانید یک رمز عبور قوی ایجاد کرده و تمامی رویدادهای امنیتی را برای واکنش سریع‌ تر پیگیری کنید. همچنین تغییر فایل ها را گزارش می ‌دهد.

ضرورت استفاده از بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس در وب سایت

 افزونه ‌های امنیتی مختلفی در وردپرس وجود دارند که باعث امنیت آن و در نهایت ایمن شدن وب‌ سایت از دسترسی هکر ها می شوند. در دنیای امروزی داشتن امنیت یکی از مهم ‌ترین فاکتورهای روز دنیا است. توجه به امنیت وب‌ سایت تبدیل به یکی از مهم ‌ترین مسائل برای مدیران وب ‌سایت شده است.

امنیت مسئله مهمی بوده که نبود آن می ‌تواند کسب‌ و کار شما را دچار ضرر و زیان ‌کند. علاوه ‌بر ضرر و زیان ‌های مالی نبود امنیت در وب‌ سایت می ‌تواند منجر به مشکلات حقوقی هم شود. در این مطلب به معرفی بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس پرداختیم. با استفاده از این افزونه ها امنیت وب سایت خود را تضمین خواهید کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

هاستvpsسرور اختصاصی