چگونگی ساخت فرم در وردپرس

زمان مطالعه: 5 دقیقه

وردپرس یک پلتفرم است که شما می توانید بسیاری از فعالیت های اینترنتی خود را با آن انجام دهید. ساخت فرم در وردپرس یکی از پرکاربردترین این فعالیت ها است. از دیگر کاربردهای وردپرس می شود به ایجاد وبلاگ، راه اندازی فروشگاه های دیجیتال، ساخت وب سایت و یا نگارش رزومه اشاره کرد. با کمک افزونه ها و تم ها می توانید سایت وردپرس خود را مطابق با نیازها و ترجیحات خود طراحی کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید محصولات تولیدی خود و یا دیگر محصولات را به فروش برسانید، می توانید یک افزونه تجارت الکترونیک مانند WooCommerce را نصب کنید.( خرید هاست وردپرس )

اگر می خواهید یک سایت عضویت را ایجاد کنید، می توانید از افزونه های عضویت مانند MemberPress استفاده کنید. با هر هدفی که از این پلتفرم استفاده می کنید، وردپرس می تواند به شما کمک کند. در کشف احتمالات و استفاده حداکثری از این پلتفرم قدرتمند تردید نکنید. ساخت فرم در وردپرس فقط یکی از ده ها کارایی این پلتفرم است و امروز می خواهیم به آموزش ساخت فرم در وردپرس بپردازیم.

وردپرس
وردپرس

وردپرس یک انتخاب خوب برای کارهای اینترنتی

مزایای استفاده از افزونه فرم در وردپرس

استفاده از افزونه فرم برای ساخت فرم در وردپرس می تواند اختیارات گسترده ای را در اختیار کاربر بگذارد. این افزونه‌ها می‌توانند فرآیند ایجاد فرم‌ها را ساده‌تر کنند، زیرا برای مثال قالب‌های از پیش ساخته شده را به شما ارائه می دهند. علاوه بر این، افزونه های فرم اغلب دارای ویژگی هایی مانند «منطق شرطی» هستند که به شما این امکان می دهند که فیلدهای فرم خاصی را بر اساس نوع ورودی کاربر مشخص کنید. به این صورت هر کاربر دسترسی خاصی خواهد داشت. این امر حتی می تواند به بهبود تجربه کاربر و افزایش احتمال ارسال فرم نیز کمک کند. افزونه‌ های فرم ممکن است با سرویس ‌های بازاریابی ایمیلی، سیستم‌های CRM و درگاه ‌های پرداخت ادغام شوند و مدیریت ارسال‌های فرم و پیگیری کاربران را برای شما آسان‌تر کنند. به طور کلی، ساخت فرم در وردپرس می تواند باعث صرفه جویی در زمان و بهبود عملکرد سایت وردپرس شما شود.

آموزش ساخت فرم در وردپرس (فرم تماس و تماس بگیرید)

برای ساخت فرم در وردپرس، ابتدا بایدبه منوی افزونه بروید. گزینه ی « Add New» را انتخاب کنید. یک افزونه فرم ساز مانند Gravity Forms، Contact Form 7 و یا WPForms را جست وجو کنید و آن را نصب کنید. یا اینکه می‌توانید با کلیک بر روی نام هر کدام از آنها در کمی قبل تر از به صفحه دانلود دامنه هدایت شوید و افزونه را دانلود و در قست بارگذاری افزونه‌ها در وردپرس افزونه را نصب کنید. پس از اتمام نصب، می توانید افزونه را فعال کنید و به داشبورد فرم ساز آن دسترسی پیدا کنید. برای ساخت فرم در وردپرس از آن جا می‌توانید یک فرم جدید ایجاد کنید. فیلدهایی مانند کادرهای متنی، منوهای کشویی، کادرهای چک یا دکمه‌های رادیویی را اضافه کنید و طراحی و طرح‌بندی فرم را طبق سلیقه و میل خود تغییر دهید و طراحی را کامل کنید.

هنگامی که فرم شما آماده شد، می توانید آن را در هر صفحه یا پستی با استفاده از یک کد کوتاه یا ویجت جاسازی کنید. با یک فرم، می توانید بازخورد، پرسش ها، ثبت نام کاربران یا هر نوع داده دیگری را از بازدیدکنندگان وب سایت خود جمع آوری کنید. استفاده از این اطلاعات به شما کمک خواهند کرد تا به بهبود عملکرد سایت خود مراجعه کنید.

برای ساخت فرم تماس در وردپرس، می توانید از افزونه ای مانند فرم تماس 7 یا WPForms استفاده کنید. این افزونه ها به شما این امکان را فراهم می کنند تا به راحتی فرمی با فیلدهای نام، ایمیل، پیام و هر اطلاعات دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید ایجاد کنید. هنگامی که فرم را ایجاد کردید، می توانید آن را با استفاده از کد کوتاه یا ویجت به وب سایت خود اضافه کنید. ساخت فرم تماس بگیرید در وردپرس به کاربران شما کمک می کند تا بهتر با شما در ارتباط باشند. به عبارتی ساخت فرم در وردپرس به ویژه فرم تماس بگیرید یک راه عالی برای بهبود ارتباط با مخاطبان و ایجاد حضور آنلاین قوی‌تر است. کافی است که برای یک بار ساخت این فرم را امتحان کنید!

فرم وردپرس
فرم وردپرس

وردپرس برای ایجاد وبلاگ

ایجاد فرم استخدام در وردپرس

ساخت فرم در وردپرس دشوار و غیر قابل فهم نیست. ایجاد فرم استخدام در وردپرس هم تفاوتی با ساخت نوع «تماس بگیرید» آن ندارید. برای شروع باید از افزونه ای مانند فرم تماس 7 یا WPForms استفاده کنید. بااستفاده از این افزونه شما دسترسی تمام به همه ی فیلدهای مورد نیاز دارید. شما می توانید فیلد نام، نام خانوادگی، شماره تماس و حتی آپلود رزومه را در این پلتفرم ایجاد کنید. پس از اتمام کار برای ساده کردن مراحل برای کسانی که دوست دارن همکار آینده ی شما باشند، می توانید فرم را با استفاده از کد کوتاه یا ویجت به وب سایت خود اضافه کنید. به این صورت بهترین همکاران را خواهید یافت.

نحوه ساخت فرم ورود در وردپرس به این صورت است که باید از افزونه ای مانند WPForms یا LoginPress استفاده کنید. این افزونه ها به شما این امکان را می دهند که به راحتی فرمی با فیلدهایی برای نام کاربری و رمز عبور ایجاد کنید. به سادگی مراحل ایجاد فرم را اجرایی کنید و پس از اتمام کار، می توانید آن را به راحتی با استفاده از کد کوتاه یا ویجت به وب سایت خود اضافه کنید. این به کاربران شما این امکان را می دهد که به راحتی وارد وب سایت شما شده و به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشند. برای افزایش تعامل ساخت فرم در وردپرس برای شما امری مهم محسوب می شود.

وردپرس
وردپرس

وردپرس یک پلتفرم همه کاره

امنیت در فرم ورود

هنگام ساخت فرم در وردپرس تدابیر امنیتی متعددی وجود دارد که می توانید از آن ها برای محافظت از وب سایت خود و کاربران آن استفاده کنید. برای شروع اطمینان حاصل کنید که صفحه ورود فقط از طریق HTTPS قابلیت دسترسی دارد، زیرا این کار اطلاعات ارسال شده بین کامپیوتر کاربر و سرور شما را رمزگذاری می کند. علاوه بر این، یک خط مشی با رمز عبور قوی را اجباری کنید که کاربران را ملزم می کند رمزهای عبوری را انتخاب کنند که حداقل 8 کاراکتر باشد و حاوی ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها باشد. ( بهترین افزونه های امنیتی برای وردپرس و آموزش آنها )

در این راستا نباید از احراز هویت دو مرحله ‌ای غافل شوید. احراز هویت دو مرحله ای که کاربران را ملزم می‌کند هویت خود را با استفاده از فاکتور دومی مانند پیام متنی یا اعلان برنامه، علاوه بر رمز عبور تایید کنند. در نهایت، مطمئن شوید که نصب وردپرس و هر افزونه‌ای که در ساخت فرم در وردپرس که استفاده می‌کنید به‌طور منظم به‌روزرسانی شود، زیرا این به‌روزرسانی‌ها اغلب شامل اتصال های امنیتی هستند که آسیب های شناخته شده را برطرف می‌کنند. با پیروی از این روش ها، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که فرم ورود به وردپرس شما امن است و از حملات مخرب محافظت می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

هاستvpsسرور اختصاصی