سرور مجازی ترید ویژگی های بهترین سرور مجازی برای ترید

زمان مطالعه: 6 دقیقه

شاید شما هم دنبال یک روش برای سرمایه‌ گذاری در بازارهای خارجی و بورس خارجی باشید. این روزها در کشورهایی مانند ایران که مردم برای هر کاری مانند انجام معاملات ارزی، باید با تحریم سرو کله بزنند برای رفع این مشکل و دور زدن تحریم ها خرید سرور مجازی ترید راهگشا است. به این معنی است که شما نیاز به استفاده از آی پی غیر از آی پی ایران دارید. این کار با خرید سرور مجازی خارج امکان پذیر است.

سرور مجازی ترید چیست؟
سرور مجازی ترید چیست؟

سرور مجازی ترید چیست؟

سرور مجازی ترید چیست؟

یکی از بهترین روش ها برای دور زدن تحریم ‌های همیشگی ایران برای انجام معاملات بورس خارجی مانند بایننس و فارکس، سرور مجازی ترید با آی ‌پی ثابت است. هر تریدری باید با سرور مجازی ترید کار کند. به دلیل اینکه آی‌ پی ایران در صرافی ‌های خارجی غیرمجاز بوده و در لیست آی‌ پی های کشورهای تحریم شده قرار دارد خرید سرور مجازی ترید امری ضروری است.

سرور مجازی یا وی پی اس ترید مانع از مسدود شدن اکانت شما خواهد شد. سرور مجازی ترید بهترین گزینه برای شرکت در معاملات بازار های خارجی است. برخی‌ ها به‌ جای خرید سرور مجازی ترید از وی پی ان های رایگان استفاده می ‌کنند. اما وی پی ان ها به دلیل تغییر مکرر آی‌ پی این روزها آنچنان کارایی نداشته و به نوعی منسوخ شده‌ اند. سرور مجازی ترید همیشه در دسترس بوده و در حالت‌ های مختلف می‌ توان از آن استفاده کرد و با خیال راحت به سرمایه‌ گذاری در بورس خارجی و رمز ارز پرداخت.

مقالات بیشتر، اطلاعات بیستر

استریم چیست؟ پلتفرم های مناسب برای استریم

کاربرد سرور مجازی ترید

 با توجه به این که تحریم ‌ها برای ما ایرانیان در بازارهای بین ‌المللی وجود دارد با خرید یک وی پی اس ترید این مشکلات قابل ‌حل هستند. اکنون به کاربرد های وی پی اس یا سرور مجازی ترید می‌ پردازیم و ویژگی ‌های آن را بررسی می‌ کنیم.

کاربرد سرور مجازی ترید
کاربرد سرور مجازی ترید

سرور مجازی ترید چیست؟ و چه کاربردی دارد

انجام سریع معاملات

 می دانید که سرعت اینترنت در ایران بسیار پایین بوده و در کشورهای دیگر سرعت بالاتری از اینترنت را شاهد هستیم. پیش ‌بینی اشتباه در خرید و فروش ارز دیجیتال می ‌تواند به شما ضرر و زیان برساند. خیلی از افراد با هدف نوسان گیری خرید و فروش انجام می ‌دهند. برای این افراد ثانیه ‌ها مهم هستند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از خرید خود پشیمان شده باشید یا پیش ‌بینی شما از بالا یا پایین شدن ارز درست از آب در نیامده باشد و نیاز باشد تا سریعاً خرید خود را لغو کنید. در این ‌صورت به ‌خاطر کیفیت پایین اینترنت ممکن است شانس لغو سفارش را از دست بدهید و دچار ضرر و زیان شوید.

دور زدن تحریم

ویژگی دیگر سرور مجازی ترید دور زدن تحریم‌ ها است. تشخیص اینکه کاربر ایرانی باشید یا خیر برای بازارهای مالی کاری بسیار ساده است. می ‌توان از طریق آی‌ پی، لوکیشن یا سیم‌ کارت به آسانی متوجه شد که موقعیت مکانی شما در کجا قرار دارد. اما با استفاده از سرور مجازی ترید می ‌توانید تمامی این اطلاعات را به‌ صورت اشتباه به بایننس و سایر بازارهای مالی تحویل دهید.

تفاوت VPN و VPS برای ترید

 اگر هزینه مد نظرتان است برای عبور از تحریم‌ ها وی پی ان هم کارتان را راه می‌اندازد. اما قبل‌ از آن باید این اطمینان را داشته باشید که وی پی ان با  IP ثابت به شما خدمات می دهد اما اکثر وی پی ان های موجود این ویژگی را ندارند. استفاده از VPN برای ترید کردن ریسک است. ممکن است باعث بسته شدن حساب کاربری تان هم شود که با این کار خسارت زیادی به شما وارد می شود.

وی پی ان ها به‌ صورت پی‌ درپی قطع می‌ شوند این‌ موضوع هم می‌ تواند برای شما ضرر و زیان زیادی داشته باشد و موجب بسته شدن حسابتان شود. مثلا اگر وی پی ان در زمانی‌ که آنلاین هستید قطع شود آی‌ پی شما که آی‌ پی ایران است مشخص می‌ شود و منجر به بسته شدن حسابتان خواهد شد. اما با استفاده از VPS می‌ توانید جدا از بحث آی‌ پی ثابت، در سرعت معاملات هم پیشتاز باشید. VPS ابزاری مطمئن برای ترید کردن است.

ویژگی های سرور مجازی ترید
ویژگی های سرور مجازی ترید

سرور مجازی ترید چیست؟ چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی‌ های سرور مجازی خوب برای ترید

 از قوی ‌ترین سرورهای اختصاصی در سرور مجازی ترید برای انجام معاملات استفاده می ‌شود. حال که متوجه شدید سرور مجازی ترید چیست؟ در ادامه چند مورد از ویژگی های سرور مجازی خوب را نام می بریم.

امنیت بالا

 از مهمترین ویژگی ‌های یک سرور مجازی ترید امنیت بالای آن است. هر سرور مجازی مخصوص ترید یک آی ‌پی اختصاصی، یوزر نیم و رمز اختصاصی دارد. اگر شما این سه مورد را به ‌صورت شخصی‌ سازی دریافت کنید هیچ ‌کس اجازه دسترسی به سرور را جز خودتان نخواهد داشت.

سازگاری با تمام نرم ‌افزارها

 پس ‌از خرید سرور مجازی می‌ توانید بدون مشکل و محدودیت هر نرم‌ افزاری که نیاز دارید مانند نرم ‌افزارهای تحلیل مالی و داده‌ های آماری را روی سیستم خود نصب کنید.

قابلیت پشتیبان گیری

 شاید نیاز باشد از تمامی اطلاعاتی که روی سیستم دارید بک آپ داشته باشید. سرور مجازی ترید دارای این قابلیت است. با داشتن یک نسخه پشتیبان کامل از سیستم خود هیچ ‌وقت نگران از دست رفتن اطلاعات تان نخواهید بود.

سرور مجازی
سرور مجازی

مزایای استفاده از سرور مجازی ترید

مزایای استفاده از سرور مجازی ترید

 تا کنون مزایای زیادی از سرور مجازی ترید نام بردیم اما به این مزایا به طور جداگانه نیز توجه کنید:

  • با استفاده از سرور مجازی می توانید یک اینترنت پر سرعت روی سیستم خود تجربه کنید. این اینترنت سرعت ۱۰ گیگا بیت بر ثانیه و اغلب بیشتر را پشتیبانی می ‌کند.
  • با استفاده از سرعت بالای اینترنت در صف‌ های خرید و فروش نتایج بهتری کسب خواهید کرد.
  • از داخل کشور ایران می ‌توانید سیستم خود را مانند سیستم کسی که در کشور خارجی زندگی می ‌کند با استفاده از سرویس مجازی ترید به یک سیستم پر سرعت تبدیل کنید.
  • به ‌صورت نامحدود می‌ توانید از یک کشور خارجی آی‌ پی داشته باشید.
  • با استفاده از سرور مجازی ترید در معاملات با خیال راحت بدون نگرانی از قطعی اینترنت در وسط معامله فعالیت انجام دهید.
  • با استفاده از بهترین دیتا سنترهای خارجی با کمترین پینگ به سایت ‌های خارجی با امنیت بسیار بالا دسترسی داشته باشید.
  • با استفاده از سرور مجازی ترید یک شبکه آنلاین با ارتباط منظم و سریع و با کمترین پینگ ممکن دریافت خواهید کرد. در این ‌مورد وی پی ان سرعت اینترنت شما را به ‌شدت پایین می ‌آورد و معاملات را برای شما سخت و گاهاً غیرممکن می ‌کند. اما سرور مجازی به دلیل این ‌که سرعت اینترنت بالایی دارد موجب می ‌شود تا معاملات خود را با کمترین پینگ ممکن انجام دهید.
  • با یک خط ثابت اینترنت می ‌توانید از vps استفاده کنید تا در معاملات خود دچار مشکل نشوید. به کمک وی پی اس ها و به دلیل دسترسی شبانه ‌روزی به اینترنت، بدون قطعی معاملات خود را در بازارهای مالی پس‌ از بررسی و تحلیل بازار انجام دهید.
  • روی رایانه شخصی نمی ‌توان به ‌صورت مکرر و هر لحظه از برنامه های اختصاصی خود برای چک کردن مدام بازار سرمایه‌ گذاری خودکار استفاده کنید اما با استفاده از وی پی اس ها معاملات خود را با کمک تحلیل‌ های فاندامنتال بسیار سریع و با امنیت بالا انجام دهید.
سرور مجازی vps
سرور مجازی vps

وی پی اس یا سرور مجازی ترید چیست؟

 کلام پایانی

 با خرید ۱ سرور ترید حرفه ‌ای در هزینه‌ های خود صرفه‌ جویی کرده و به ‌صورت ایمن و دائم از بازارهای معاملات خارجی لذت ببرید با استفاده از وی پی اس ترید کردن بسیار آسان است و توسط هر کس قابل ‌استفاده است. می ‌توانید با کمک سرورهای مجازی ترید به ‌صورت ۲۴ ساعته و بدون وقفه در صرافی ‌های بزرگ به سرمایه‌ گذاری و خرید و فروش بپردازید.

 به پایان مقاله سرور مجازی ترید چیست؟ رسیدیم امید است اطلاعات مفیدی در این باره دریافت کرده باشید. سپاس از اینکه تا انتها با ما همراه بودید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

هاستvpsسرور اختصاصی